کد خبر: 175907937
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ترامپ ذوق زده است که در قبال اقدامات شرارت آمیز از برخی کشورهای کوته فکر منطقه اخاذی می کند. آیا این شان افتخارآمیزی است که نقش دزدان سرگردنه را دارد؟

به گزارش چی 24 به نقل از سراج 24:

به گزارش سراج24، علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 19 اردیبهشت 97) گفت: شب گذشته همگان سخنان خام و سخیف رئیس‌جمهور آمریکا را مشاهده کردند. بیش از یک سال است که این فرد شوی دیپلماتیک اجرا می‌کند. یک روز در حضور رهبرهای کشورهای جهان در سازمان ملل اعلام می‌کند ملت کره شمالی را نابود می‌کنم و رئیس‌جمهور کره شمالی را بارها به تمسخر می‌کشد. یک روز همه حرف‌های خود را فراموش می‌کند و می‌گوید فرد محترمی است و مذاکره می‌کنم.

وی‌ ادامه داد: یک روز اتحادیه اروپا را در مورد تعرفه‌های محصولات تهدید می‌کند، روز دیگر اعلام می‌کند در مورد هم‌پیمانان اجرا نمی‌کنم. یک روز اعلام می‌کند از سوریه خارج می‌شود، به‌زودی‌ به‌زودی. دو روز بعد مناطقی در سوریه را بمباران می‌کند. شب گذشته اعلام می‌کند همه بدانند من حرفی را که می‌زنم آن را اجرا می‌کنم. آقای ترامپ فکر می‌کند تاریخ کشورها و اذهان ملت‌ها مطابق ذهن فراموشکار او دچار نسیان می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حوادث همگی نشان می‌دهد ملت آمریکا گرفتار فرد خودشیفته و ناشی در سیاست شده‌اند. آیا این اقدامات برای کشوری که مدعی مدیریت جهانی است، سرشکستگی ندارد که حتی هم‌پیمانان آن تلاش می‌کنند او را از اقدامات احمقانه بازدارند و وی را کنترل کنند.

لاریجانی خاطرنشان کرد: آقای ترامپ ذوق‌زده است که در قبال اقدامات شرارت‌آمیز از برخی کشورهای کوته‌فکر منطقه اخاذی می‌کند. آیا این شأن افتخارآمیزی است که نقش دزدان سرگردنه و آلت دست تعداد مسئولان رذل منطقه نظیر رژیم صهیونیستی را بیان کرده است و تمام هم و غم خود را مصروف آن می‌کند که آنچه رئیس‌جمهور قبلی آمریکا انجام داده را تخریب و آن را غلط قلمداد کند.

ادامه دارد...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین