کد خبر: 176669983
تاریخ انتشار: یکشنبه 23 ارديبهشت 1397
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

قاضی زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی می گوید که وزیر بهداشت که پسرعموی اوست به دلیل طرح تحول سلامت از رئیس جمهور گله مند است.

به گزارش چی 24 به نقل از سراج 24:

به گزارش سراج24، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقادات چند روز اخیر رئیس‌جمهور از برخی وزرا، گفت: آقای روحانی کابینه خود را با رودربایستی بسته  و با رودربایستی آن را اداره می‌کند.

وی با بیان اینکه "ما شنیده‌ایم که برخی از وزرا مد نظر رئیس‌جمهور نبوده‌اند و تحت فشار آنها را معرفی کرده است"، ادامه داد: برخی از افراد کابینه با آقای روحانی هماهنگ نیستند، یعنی تیم اقتصادی با هم هماهنگ نیستند و طبق شنیده‌ها وزرای اقتصادی نیز با وزرای  اجتماعی هماهنگ نیستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پاسخ به سؤالی درباره اینکه حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت یکی از وزرایی است که گلایه‌های زیادی از آقای روحانی به‌ویژه در بحث طرح تحول سلامت دارد، گفت: (با خنده) ببینید، درباره پسرعمومی بنده صحبت می‌کنید، البته تنها وزیر بهداشت نیست که گلایه‌هایی دارد برخی از وزرا نیز این‌گونه هستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس با تأکید بر اینکه اصطکاک و قهر میان برخی از وزرای کابینه دوازدهم زیاد است، افزود: وزیر بهداشت به‌دلیل اینکه قدری رُک‌تر است گلایه‌ها را بیان می‌کند، البته وی از جمله وزرایی است که کمتر مشکلات را بیان می‌کند، البته وزیر بهداشت از جمله وزرایی است که آقای روحانی الآن مد نظرشان نیست که کم‌کاری می‌کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: اگر آقای رئیس‌جمهور از برخی از وزرا گلایه‌های دارد نیاز به رسانه‌ای کردن آن ندارد و آنها را تغییر دهد، آقای روحانی نیز باید از رئیس دولت نهم  و دهم که با وزیری رودربایستی نداشت و آنها را تغییر می‌داد یاد بگیرد.
منبع: تسنیم
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین