کد خبر: 177062838
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 ارديبهشت 1397
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

وزیر ارتباطات در واکنش به انتقاد برخی پیام رسان ها از عدم همکاری در تامین زیرساخت ها، گفت: در حال حاضر 4 پیام رسان خوب کار می کنند و تنها یکی که در گذشته ادعایی داشته و به آن نرسیده است.

به گزارش چی 24 به نقل از سراج 24:

  به گزارش سراج24، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به گلایه برخی از پیام‌رسان‌های داخلی از عدم همکاری برای تأمین زیرساخت‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر 5 پیام‌رسان در کشور وجود دارند و تنها یک پیام‌رسان نداریم که یکی از پیام‌رسان‌ها به جای اینکه موضوعات موردنظر خود را در جلسات فنی مطرح کند روش عملیات روانی را در پیش گرفته که این روش نه به سود آنها و نه به سود کشور است.


وی با تأکید بر اینکه وزارت ارتباطات در چارچوب تکالیف و وظایف خود موضوعات را پیگیری می‌کند، گفت: به پیام‌رسان‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم که پیگیر موضوعات هستیم.

جهرمی ادامه داد: این روش باعث ایجاد ذهنیت منفی می‌شود و تأثیر عکس دارد.

وی گفت: در حال حاضر 4 پیام‌رسان دیگر خوب کار می‌کنند و تنها یک پیام‌رسان که در گذشته ادعایی داشته و اکنون به آن نرسیده شروع به پروپاگاندا کرده و مسئولیت را به گردن دیگران انداخته است که این منطقی نیست.

ادامه دارد ...
منبع: فارس
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین